HTML

KalEl blog - Minden

Friss topikok

Címkék

Hétvégi vasúti élmények

2012.02.18. 20:15 Bence004 (törölt)

Tegnap voltam pesten. Hihetetlen, mennyire bénán gyorsulnak toltan ezek a papagájok! Tegnap a 2123 sz. vonaton váctól zónázóvonattal kiindulva a gödöllői útátjáróra sikerült elérni a 120km/h-t, ez kb. 3.5km.

Még tegnapi élmény, hogy sikerült egy megállót Traxxal utaznom. Komolyan mondom, mint a Flirt olyan, 5 halbival! Egy 250m alatt sikerült elérni a 70et, és ráfékezni egy 60-as lassújelre a vezérnek! 60-ról 80-ra felgyorsulás is, 1 pillanat! Szóval jó kis 10 perc volt, -3mal érkezett a keleti pu.-ra a vonat. A vezér nem használt AFB-t(automatikus menet és fékszabályzó) kézzel tartotta a sebességet, stílusosan gyorsult vissza 80-ra mindig :D Hazafele Vácra a Metropol En-nel jöttem, a gorilla elég lomha volt, palota fázishatártól dunakeszi állomásra sikerült 60-ról 120-ra gyorsulni. De a fülkés DWA kocsi igen kényelmes volt. (csak kicsit sokan voltak a vonaton...)

Mai nap flirteztem, vác-szob távon. Régebben szinte minden héten megtettem ezt a távot, mostanság viszont nagyon nem voltam. Jó volt, szeretem a dunakanyar látványát. A vezér nagymarosig ment is vele ráerősen, onnantól kezdve szolídan,laza a menetrend. visszafele is nagymaros-visegrád - nagymaros közt lespórolta a Flirt jó gyorsító képességét, nehogy korán legyen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalelmindenes.blog.hu/api/trackback/id/tr534131126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása